Friday, March 14, 2008

我呀!

hello! kawan ku.....
apa khabar semua?.....maafkan saya sebab ni tak boleh tulis cina (tahu kamu boleh faham saya cakap apa lah ...haha)
rasa taiwan betul tak boleh tinggal punya...walau sejuk sejuk nanti panas panas...kanasai !!!
sekarang saya baru tahu,sekolah QIAO DA ada banyak ular punya......besar besar BESAR!
dari itu lorong ada banyak pokok punya tempat...walau biang ada putih ada kuning .....betul mahu mati.....haha.sebab sudah panas...apa-apa haiwan pun sudah keluar...takut betul!

lagi tiga minggu mahu exam liao ....sakit kepala....tiap-tiap hari mahu baca..Baca..BACA!!!
dulu saya pun tak ada macam ini rajin betul~~~
aizzzzz......tak pa lah.....saya tahu kawan ku di malaysia boleh sokong saya !!!
kambateh !!!!

for (pigpig blu,miao miao .ah jiang ,pan ting ,yan loo, yi xin, oyj.......) *.*

No comments: