Tuesday, September 18, 2007

我在这里呀!!!

哈哈,朋友们。。。。我上来啦!哇好难才找到机会跟朋友借电脑用,马上就上来写的。。。。超怀念的!!!
朋友,你们还好吗?离开马来西亚的我实在很难受,每天都在想念在马的生活。。。。
偶尔打电话给某个好友,结果每一次都哭得稀里哗啦。。。。
敏,我不是很敢打给你,因为我还想在你回忆里有个坚强的家欣。
可能是暂时的吧,我还不能适应食物的问题,已经有好几天没吃到饭了,一直都是吃些即时食物。。。哎
阿江有给我鼓励,说我一定可以适应的。。。我也相信我可以慢慢适应的。。。。
别人可以做到的事情我都一定可以做到~~~
再见了朋友,下次见!!!

4 comments:

Anonymous said...

嘿嘿!你可不好砸乱了射手座的招牌!
我们可是天不怕地不怕的,单单适应环境而已,
小儿科啦!对不对?
我知道对你来说能的,你到处都能交到朋友,
所以不担心~
快给我地址啦!俺要寄炸弹给你也!!!

~江~

ryandj said...

ooi walau sangat geram lah....
tak sihat ok....
sini punya makanan sangat teruk...saya mahu makan pizza lah kawan .....tak boleh selalu keluar....itu ti tu bang pun sudah ada liao.....
tak payah risau,saya akan bagi u saya punya alamat...sebab sekarang saya tak ingat semua....
atau pun tunggu dua minggu saya register sin card ....ok?
haha....
sayonara kawan.....muakssssssssssssssssssssssssss

Anonymous said...

yaya~muacks!my friend!
im fucking miss you so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha...so u tak boleh makan baik anggapnya sebagai keep fit la!!hahah~saya boleh tunggu tapi ni....you mesti ingat bagi saya lah ha?ok~bye!!!!

ryandj said...

sayang ku .saya sudah badi jia min tahu saya punya number...u minta dia boleh kah?
aiyo saya bagi u lah...u test sent tengok....+886987524840
tak mahu disturb saya oh...saya mesti bunuh u punya....
rindu sayang ku....ah jiang~~